irriterande!

Jag kunde ha haft sovmorron till kl 11 idag!? Vi hade ej den första lektionen, våran lärare var hemma med sjuka barn. Sen fick vi veta att underhåll och service kursen också var inställd.....! ÅH JAG HATAR SÅNT! Så duktig som jag var gick jag till studiegården så att Tord fick hjälpa mig med matten! Så nu kan jag det jag ska räkna...hoppas jag.. ;P Så nu väntar jag på att kl ska bli 11.40 så jag kan gå till bstn och åka till Haldo där vi ska köra traktor..eller LÄRA oss. Det är fanimej svårt.

Längtar tills Linn kmr, ska bli roligt att hon kmr hit och hälsar på.. hon har ej vart här sen jag flyttade hit. Skitunge. På lördag ska vi käka julbord samt fira mam&paps 5-års bröllopsdag. Ska bli så jääääääkulst gottigottgott! Längtar redan. Och när jag kmr hem ska jag julpynta mitt rum, jag älskar julen och har saknat den så grymt mkt!



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Det är en etta på 43 kvadrat. Det finns ju små och stora ettor det här är en STOR ;P jag såg några tvåor nu på 44,9 alltså ca 2 meter större. så det är som en tvåa i strl men utan en extra vägg typ ;)

2008-11-26 @ 12:47:50
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: linn

usch, jag kommer bli tjock av julmaten... ska ju på party på kvällen! :/

2008-11-26 @ 17:27:58
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0