Valborg och dagen efter.

Valborg var helt okej, bättre än vad jag hade förväntat mig! Onsdagen började med att jag for in till Robertsfors med mamma (vid halv 8!!) för att få en liten inlärning hur jag ska städa på polisstationen, har ju nämnligen fått städjobb där! Sen efter det vid nio tiden så for jag till det nya sjukhemmet på en sommarjobbsintervju och troligtvis så får jag jobbet. Sedan så väckte jag upp min söta Kornelia vid 10/11 tiden och charmade så hon kom ner till robban så hon kunde hålla mej sällskap + handla inför kvällen. Efter allt de så for vi hem till henne och käkade lunch + plockade till i hennes hus. Vid 4/5 tiden ringde Idah och jag for hem till henne och duschade/gjorde mig i ordning för kvällen! Efter ett litet tag dök Elin samt Jonas upp. Medan jag var i full schå att locka mitt hår var dom så snälla och började med maten! Det blev grillning, spelande och lite drickande! Vi for ut vid.. 22  kanske? Jaja, vi hämtade Korny och for ner till pärlan där man träffade folk man kände! Det var skojj, men lite kyligt! Kvällen slutade med att jag for hem till Kornelia och sov. Dagen efter så slappade vi mest, jag och Kornelia for ner till Robban, köpte glass och bara chillade. Träffade några slitna krigare från dagen före och sen kom Idah och Jonas å höll oss sällskap. Efter ett tag for jag och Kornelia hem till henne och hamnade i hennes sjukt mjuka, fluffiga och sköna säng och kollade på youtube klipp och bruce springsteen (stavas de så?). Jag for hem vid 20 tiden och kom hem till ett tomt hus, käkade lite, kollade på tv och gick sedan och la mej. Idag så vaknade jag vid 11, kollade på tv och familjen kom hem, suck..det blev genast en massa buller och brak, så min ensamma och tysta helg blev det inget av. Men mamma gjorde lunch och nu sitter jag här och gör ingen nytta alls. Kanske ska städa rummet? ajja ser vad jag vill göra! På lördag blir det kanske att fara till robban igen och vara med mina älsklings flickor? vet inte än, få snacka med dom idag eller ngt! ^^

nu drar jag!


Kommentarer
Postat av: Linn

det lät roligt, du får ringa & berätta mer noggrant om valborg =) .. BTW. JAG AHR SKAFFAT internet- + telefonbank! *stooja liiinniiiii, stooja liiiinniii*

2008-05-02 @ 17:09:14
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Linn

det lät roligt, du får ringa & berätta mer noggrant om valborg =) .. BTW. JAG AHR SKAFFAT internet- + telefonbank! *stooja liiinniiiii, stooja liiiinniii*

2008-05-02 @ 17:09:33
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0