Han är med mig nu!

Vi känner ju varann, så sätt dig lite grann å andas, du behöver det. För den du alltid velat ha, ja han är med mig nu! Jag har aldrig mått så bra, för han är med mig nu.
Peter Jöback - han är med mig nu.

Idag har alla 2:or (vi alltså) haft trafikdag. Då kom polisbil + buss, ambulans, räddningstjänst, brandbilar och annat skojj. Det var roligt/tråkigt/lärorikt/kallt! Men jag överlevde. Vi fick göra en super rolig grej, det var en bil som man kunde snurra runt i, så man fick känna hur det kändes att ex när bilen voltar på sidan och upp och ner. Det var nästan lite läskigt, man åkte upp minst 10 cm från sätet (när man var upp och ner), men jag hade spänt och dragit åt bältet så jäkla hårt så jag for inte upp så mkt ;P Men bilen snurrade runt i snigelfart, bara så ni vet ^^. Och hos polisen ställde jag alla möjliga frågor om vad dom skulle göra om man gick med alkohol i centrum och om dom fick kolla i väsker o.s.v. och JA dom får kolla i väskorna om dom misstänker att du har på dig alkohol. Good to know. Fick dessutom testa en sån där avstånds/fortkörningsapparat, det var häftigt. Sen var det tipsrunda runt tjärn och sist lottdragning i slutet. Man kunde vinna en massa snygag priser = 120 st priser var det. JAG VAR EN AV DOM! ^^ Men jag kom ganska långt bak så det enda värdefulla jag fick var en engångskamera :P Men dt är bra, måste fota Linns bal och 3:ornas student!

JAG SKA HEM I HELGEN! Kan ni fatta de? Äntligen fara härifrån och få vara hemma i 5 dagar. Härliga tider ♥. Men jag känner att pengarbehovet är maximalt.. och jag letar efter frivilliga att gå på stan med mej på..lördag? Kanske en och en annan kusin/syster? -blinkblink- Får snacka med dom nu strax!

Btw, vad händer på lördag? Ngn som har fest så hör av er! Ska läsa lite på väderprovet som är imorron, kommer inte gå bra, sen krypa till kojs! Hare bra alla!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Shabaaassa!

JAG VILL HIHI! /// din fantastiska kusin :]

2008-05-21 @ 16:26:35
Postat av: Linnnii

Ja shabassa kan gå med dig :P

2008-05-21 @ 16:32:10
URL: http://linnnorlin.blogg.se
Postat av: Malin

haha jag åkte en sån där bil en gång, och självklart råkade jag ramla ur bältet.. så säkert var det haha han hade aldrig vart med om det tidigare, och hade innan vi satt oss surrat på om att man skulle få känna hur säkert det var haha

2008-05-26 @ 20:35:34
URL: http://Minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0