Lov, lov, härliga lov!

Lovet börjar med att jag far hem till Bygdeå på onsdagkväll.
Sen så latar jag mej och övningskör lite smått.
Men sen på Fredagen så följer jag med pappa och Isabel till stan.
Väl inne i stan så handlar vi på OBS.
Köper en massa gómat som jag, Linn och Jasmin ska äta i helgen
(eftersom mamma, pappa, bella + hundar far till stugan i Ånäset).

Fredag
Jag, Linn och Jasmin laddar ner några filmer, äter kyckling m. pommes
och degar resten av kvällen i soffan framför tv.

Lördag
Telefonen ringer vid halv 9 på morron, sur och nyvaken springer jag upp och svarar..
Mamma: Gomorron älskling!
Jag: Mamma..! Hur mkt är klockan igentligen?!
Mamma: har påskharen varit hos er inatt?
lite mera klarvaken och flinet uppe vid ögonen aäger jag med en mjuk, snäll röst
- jag vet inte, har han det??!
Mamma: Kolla under min och pappas kuddar inne i sovrummet.
Jag: OKEJ! :D

Jag möter linn i hallen, lika klarvaken som jag och vi springer tsm in i sovrummet och börjar gräva under alla kuddar..rätt osm det var fann vi 3 påskägg! ett till mej, ett till Linn och ett till jasmin!

Ringer mamma och tackar och springer snabbt in till mitt rum och kryper ner i sängen!
Lägger undan mitt påskägg och lägger jasmins under hennes kudde.
skakar om henne och säger - jag tror påskharen har varit här, KOLLA UNDER KUDDEN!  :D
yrvaken som hon är hittar hon ett, ler och lägger undan det och vi båda somnar om.

När vi vaknar lagar linn äggomelett till oss alla.
och nu för en stund sen så såg vi på en skräckfilm!
senare ikväll blir det gomiddag och mys med mera film!




Btw. Linn har fixat till min blogg, TACK!! <3
Nu kan jag börja använda den och skriva.

447734-10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0