it's a broken hallelujah.

Idag.. Jadu.. Idag började dagen med att jag bråkade med mamma..
Kan bli så så j-vla förbannad på henne ibland.. + att man är på pms humör gör inte saken bättre heller...!
Men jag höll mej borta från henne och såg en film istället.
Jag såg på 27 dresses, den var bra faktiskt!
Men igår såg jag och Isabel Enchanted (förtrollad) SÅ BRA FILM! :D big love!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vid tre idag for jag, mamma och Isabel in till stan för att
hälsa på min storasyster Patricia.
Med oss hade vi Jasmin, Linn och Marcus skulle komma med egen bil.
Vi blev bjudna på marrängtårta (jag och Jasmins förtjänst) det var belöningen för att jag och jassa hjälp tiza och städa hennes förra lägenhet.
(Men den idiotiska hyresvärden klagade och sa att det
ej var städat nog(!?) så dom ska finslipa lite där nu.
)
Jaja .. trevligt värre. Men Patricia och hennes kille Christofer hade fått det riktigt fint där i deras nya lägenhet. Och Patricias mage har blivit enorm..
kan den verkligen bli större..?? Svårt att tro faktiskt.
Jaja vi drog oss hemmåt kring halv sju tiden och lämnade av Jasmin hemma hos henne sen bar de av tbx till roliga Bygdeå...pust.

Har inte gjort så mkt nu ikväll.
Lagt in lite bilder på apa och sett vem som vann på Let's Dance.

Imorron så ska jag antagligen fara och se när Isabel har dressyr tävling i Sikeå. Hoppas det kmr gå bra för henne.
Annars händer de inte så mkt på min helg. Kanske far på stan? Men de tror jag nog icket. På söndag far jag ialf tebax till Lycksele,
men har ju APU i 4 veckorså ingen skola för mej förräns v.18 28/4.. YES!
Kommer att vara
- 2 veckor på ett stall
- 2 veckor på ett lantbruk

Lär bli riktigt skojj. Men nu orkar jag inte skriva längre!
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0