Happy Birthday !

Familjen Norlin/Edström är sig alltid lik. Ex, Vi säger att vi kommer vid
halv 5 (räkna med att vi kommer en timme senare).
Alltid, alltid och åter ALLTID samma sak..Men som sagt,
fint folk kommer alltid sist. Orsaken denna gång?

Mamma for på barnenshus och letade presenter till Liam (4år),
jag och Isabel sprang in på sko-kanonen/djurmagasinet.
Sen for vi in på en klädaffär just bredvid där jag fick en ny
parfym, värsta B-parfymen men luktar supergott(!) och Liam lite
gallonisar, vantar och allt annat nödvändigt som behövs denna årstid.

Sen for vi och hämtade upp Jasmin och Jonny->,
som jag btw inte sett på flera år(!), och for sedan mot Vännäs till kalaset.
Vi välkommnades med ett jätte smajl av Liam som bara slet i presentera!
true child spirit! Linn och Marcus var oxo där!
Vi käkade tårta, kakor och snackade om allt möjligt!

 

Mot kalasets slut började alla bli lite trötta och sega.
så vi sa hejdå till alla och jag pussade och kramade Liam
så himla mycket så att han nog aldrig mer vill se mej! haha
men min ursäkt är att jag aldrig ser det lilla skrället! <3

Ja det är nog allt för ikväll.
cya!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0