Cleanin out my closet..!

Jag har nog aldrig i hela mitt liv städat så noga som igår.


Dagen börjar med att jag och Jasmin far in till stan och
köper en tidig 18 års present till mej från mamma.
Det var en foundation + rouge från Make Up Store.
Allt som allt blev de 400:- .. usch. Min mamma älskar verkligen mej. haha!
Sen så for jag och Jasmin på sko-jakt! Hon hittade ett par snygga stövlar!

Och vid 13.00 kom min syster Patricia och mötte oss på stan och vi for vidare
till gimonäs där vi skulle grovstäda efter flytten till en annan lägenhet,
a piece of cake tänkte vi!
Det tog 3h för jag och jassa att städa köket(!) och 3h för Tiza att städa badrummet! och det var ytterligare 3 sovrum + ett vardagsrum kvar!
Fyy fassiken vad skitigt de var!
Vi skulle dammtorka dörr/golv-lister, fönsterbrädor, skura ur alla skåp och tvätta fönster, sedan vare dammsuga och skura golven!

Men vi blev klara vid 20.00 på kvällen.. mina händer var som spruckna russin!
gissa vem som dränkt sina händer med HTH? JAG!


Idag så fyller min underbart söta brorson Liam 4 år!
Så det blir att fara dit och gratta den lilla sötpojken!

Skriver mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0