Stranden.

Japp, där har jag spenderat min lediga tid. Vaknade vid halv 11 av att min mobil busvisslade till mej och där stod de "Hejsan vad gör du? Vi tänkte fara till långviksand idag vill du följa med? :) Puss // Idah" Jag kliar mig i ögonen, tänker en liten stund..tittar ut genom den öppna fönsterspringan och ser solen skina.."Jag ligger i sängen :P Jaaa de vill jag! :D vilken tid?" Jonas, Idah och Elin kom vid 12 och vi for mot stranden där vi solade badade och pratade. Men jag solade och lyssnade på musik för det mesta, och satt och tänkte på underbara korfu, såklart! For hem vid 3 och gosade med den nya kissen. Sen har jag varierat mellan tv:n och datorn och sitta ute på altan. Även skrivit lite mera på min packlista. Ska till stan imorron med Elin och Linn och köpa en massa nödvändigt stuff.


btw, JAG VILL TILL KORFU!


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0