Planer inför sommaren!

Det här har lätt varit den bästa sommaren någonsin! Jag är 18, jag har fri vilja, jag jobbar och tjänar pengar och är med kompisar, ska alldelens snart blir moster, träffar mina syskon från småland och fara utomlands(?) !!! Det som toppar är utomlands med min storasyster Martina! Vi hade tänkt oss Grekland - Korfu - Gouvia i 2 hela veckor! SÅ UNDERBART! Men vi har ej bokat ngt eller så. men det som är tänkt är så mkt som ->
Jag ska fara ner till Martina i småland och vara där ngr dagar, sen vidare till gbg där vi ska flyga ifrån och till Gouvia där vi ska vara två veckor. Dessutom i slutet av våran första vecka i Gouvia så kmr Linn att komma till Korfu oxo (+hennes pojkvän, Idah och Jonas), fast till ett ställe som heter Moraitika (tror vi det heter) Och de ligger ej så lång ifrån oss, bara några mil! :) och då kan jag och Martina hyra bil och fara till dom! De ska bli väldigt mkt solande, festande och grekiska boys! mums! MEN inget är bestämt än, har bara checkat lite och så. Ser så ut som att jag kmr vara borta från skolan den första veckan..!

Nog med utomlandssnack! Nu till ngt som jag är överlycklig över, Linn har hittat bok nr 11 av Janet Evanovich - explosivt byte! YESYESYESYEES!!! Har börjat läsa idag och det första jag gör är att asg, DEN ÄR SÅ ROLIG OCH BRA! tihi. Är supertrött så ska strax gå och lägga mig och läsa bok sen sova. Börjar 14.30 imorron.. skönt! Ska lägga in ngr bilder nu sen vidare till sängen!

  
Martina ^                   Gouvia ^                   Boken ^


                                                                                                        Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Jag fattade inte att det var korfu ni skulle till!! :D så bra anna!!

2008-07-20 @ 22:11:12
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Linn

tack =) ska du ej uptd´`

2008-07-23 @ 23:55:05
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0