hej hej hallå!

Jag har haft en sån ångest att jag jobbat idag och inte kunnat vara ute och sola i detta underbara väder! Men vad gör man inte för pengar? Imorgon ska jag till stan ialf, eller kanske inte. jisses jag vet ej än. Men jag tror de, vill igentligen bara ligga hemma och sola. Ska nog ta en senare buss imorron så att jag kan vara ute och sola ett tag. Hoppas detta vacker väder håller sig länge länge! Är ju ledig ända till på måndag, sköönt! Har suttit minst en timma framför datan idag och laddat ner musik och lagt till musik på min ipod, men måste ha mer! Har bara 157 låtar på den, och måste ha mer om jag ska vara borta i två veckor på beachen och förfesterna, + flygplansresorna! Men det ordnar sig! Btw, någon som vet någon/några riktigt bra partylåtar så att man kommer in the right mood? Imorgon ska jag försöka shoppa lite grejjer, har skrivit en lista över vad jag behöver, men kmr nog inte handla allt imorron! Nu ska jag nog kila i säng eller se på south park! Men ni får hare göttans i sommarvärmen! Och ni brudar som är ute och vimmlar i dimman ikväll, festa åt mig med, snälla?

Puss /A

Kommentarer
Postat av: jaaaasmin!

dj tune och orremannen - a bag in da box ;) <HAHA!

2008-07-26 @ 11:52:40
URL: http://jasminnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0