dålig uppdatering.

Har bara inte orkat skriva något på ett tag. Kanske för att jag jobbar och sover inget. My bad! Men som sagt har sommarlovet tagit sig en sakta början, solen + värmen lika så. Och det känns underbart! Jag har börjat jobba på riktigt och tjänar stor cashen, känns underbart! Att äntligen ha egna pengar och inte krypa efter mam å pap, hihi!

Har som sagt börjar jobba på ett sjukhem i Robertsfors och för att man ska göra de så fick jag lov att fara och ta en spruta för att se ifall jag måste vaccineras mot TBC (tuberkulos) i tisdags, for tillbaka dit idag där dom skulle se ifall det behövdes men dom vet inte ännu eftersom att när jag var 5 - 6 år fick jag en annan typ av TBC (som man ofta får av jord och sand) som angrep mina köttlar i halsen och jag fick en jätte bula så att jag uinte kunde vrida på nacken så jag operera bort den men dom vet icket ifall jag är vaccinerad mot de, helt sjukt? Man tkr ju att jag skulle ha fått mej en spruta där. Så jag ska även invänta svar ifall jag ska fara till lungmottagningen och lungröntga mej, ännu drygare. Får hoppas på det bästa säg. Vill mest av allt INTE HA SPRUTA OCH VARA FRISK! Håll tummarna.

Sommarlovet börjar lovande med att jag är med kompisar 24/7 och sitter uppe till tidiga mornar, satt uppe till 6 på morron igår (Torsdag) sen när jag kom hem vid 16 gick jag och la mig vid halv 18 och sov till kl 21, klev upp och nu sitter jag här. Ska försöka dra mig i säng snart! Har inte lagt mej före 3 på morron nu den senaste veckan, även om jag har gått upp och börjat jobba kl 7- 16.30. Är man en krigare så är man. Men imorron börjar jag 15 - 21 så de känns skönt!

Veckan började med att jag var trött efter allt festande helgen före med Linn och andra! For på sommardroskan och festade lös och slösade pengar! Sen på lördagen så blev de sittandes med Elin och dricka sen vidare på Rött. Helt underbart! Efter de så var jag med min älskade Kornelia, som btw far till gbg idag och ska se bruce springsteen (stavas de så?) Vi har bara slappat och vart me kompisar. For även på en båt där hennes pappa skulle spela där vi fick käka räkor och fara på en 3h lång tur runt Umeälven, HUR MYSIGT SOM HELST! Sen så har jag vart med Elin och vi chillade med att se film, sola, spinga runt och ge hästar morötter,  leta efter maskrosbollar, göra rabarberpaj och vara med kompisar! Träffade min söta Idah igår med, ser aldrig den tösen för hon jobbar och är överalltannars förutom med mej! ;) hihi, men snart styr vi upp ngt eftersom mina två älsklings flickor fyller år om inte alls länge! DÅ JÄVLAR TJEJOR! ;) 

Färgade och toppade mitt hår förra veckan, är inte så nöjd för just nu är det alldelens för risigt och alldelens för kort! Men här är en före och en efter bild ialf! (BILDERNA ÄR BLÄÄÄ!!!) =P

FÖRE  ↓                             EFTER      ↓
             


Nu ska jag alldelens strax kila i säng och mysa! Är ej så trött men måste ju ta mig upp ngn gång imorron!
ska lägga in lite pics nu med! Men hare bra!

Puss /A


   

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: japp :D

2008-07-04 @ 01:17:39
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Linn

ÄNTLIGEN!!!! :)

2008-07-04 @ 06:31:21
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Martina

Tycker du är jätte fin i håret!!!!Pusssssss!

2008-07-04 @ 12:11:57
Postat av: johanna

hur är de med dig

2008-07-04 @ 13:10:53
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: johanna

oki hoppas de går bra för dig

2008-07-04 @ 14:17:48
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Mia

Du blev jätte fin i håret gumman! Puss Puss

2008-07-04 @ 16:52:00
Postat av: Linn

vad fin bild =) på presentationen !

2008-07-04 @ 17:19:16
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0