can u hear me?


ENRIQUE IGLESIAS! Serriös, vem måste inte få en iskall dusch när man ser/hör honom? sexy babe! Jag blir helt till mej när jag hör honom, han är så SNYGG! Men tillbaka till verkligheten.. min dag har varit ohändelserik, jag har solat, suttit här, sett på tv, käkat, målat naglarna, noppat ögonbrynen, skrivit på min packlista inför korfu, skrivit upp partylåtar och vilat. Men det har varit skönt, faktiskt. Men det ända jag tänker på är utomlands, snygga killar och värmen. JAG LÄNGTAR SÅ IN I NORDEN! Tiden går inte tillräckligt snabbt. Men längtar man efter ngt gott längtar man aldrig för länge. Men jag känner att jag har brist på socialt umgänge, vill hitta på ngt. Ngn som är med på att ta ett kvällsdopp? Jaja ser hur de blir med de! Ska se ifall tv:n har skärpt til sig nu, det bara knastrar om den och bilden stannar upp hela tiden och försvinner. Satans irriterande!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Martina

Han är så jävla het.....synd att han har ett litet russin:/fast han kanske ha tagit bort det???:O aja,snart åker vi anna bannana!å då ere mycke som händer:P PUSSSS

2008-07-26 @ 19:55:20
Postat av: linn

hehe =) looollig dag.. sj är jag sliten.. nog fan festade jag åt dig alltid, maaah goood! ..är trött.. :P

2008-07-26 @ 20:12:33
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

som sagt.. vi höll det i 3 veckor :P .. fan vad less man blir tillslut.. men jaa, man känner ju ångest över fetmagen i korfu! !! :( suuck..tror jag ska forstsätta när jag kmr hem ;) :p

2008-07-27 @ 15:33:49
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0