The store is not over.

Dan före dan före dopparedan! Snaart är det julafton, jippi! Imorron ska jag färga och slinga mitt hår! ÄNTLIGEN! Det är grönt just nu, irriterande. Just nu lyssnar jag på lite "The store is not open, trees have fallen but you still giving light, to me"..ngn som känner igen den? Braa Braa låten! och nu lyssnar jag på lite "Let's have some fun, this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick"..Jihoo bra bra bruden är de!

Idag har jag städat mitt rum.. usch vad stökigt och hårigt och alldelens äckligt det har varit. Vill bara grina när jag tänker på de.. uäh! Så jag tog lite före/efter bilder... haha. Jag vet.. är en snuskig msk som låter mitt rum bli så.

FÖRE
   
EFTER
    


Puss /A

Kommentarer
Postat av: l

fint det blev =)

2008-12-22 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0