simmning

Jag har börjat att simma nu, som motion. Simmade i måndags och nu ikväll. Jag vet inte riktigt om jag tror att de kmr att funka för mig. Ska börja äta mindre och bara äta godis på helger, ej äta så mkt godis för den delen! Så nu får vi se ifall jag kmr tappa kilon eller inte. Jag har laddat hem lite filmer nu under dagarna The other boleyn girl (den andra systern boleyn), Death race, step brothers och Eagle eye (som jag ej har sett än). Och ikväll är det The Tudors på 1:an, kl 22! Jag måste öva på kolmården provet..så j-vla boooring. Och på fredag åker jag hem! Sen på lördag blir det att jobba för första gången sen i sommras, så nu kmr man tjäna lite penning! Fy fassiken vad jag vill hem, jag vill ha jullov och umgås med mina kompisar, måste även köpa klart alla julklappar. Jag vill hem till min sjuka syster och bara rå om henne, hon mår icket bra nu. Sen håller jag alla tummar och tår i hela världen att min älskade systerdotter Ängla repar sig snart och att hennes hjärtoperation går som den ska!

Nu ska jag träna på prov, vill bara ha slut på all denna skit.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0