Kan ni gissa vad jag ska göra idag?

Jo kl 19.00 ska jag på MB och se .... TWILIGHT! Jepp jag ska se den för 2:a gången (lr egentligen för 3:e, men den hemladdade filmen hade så dålig kvalla så jag räknar ej med den) Ska gå med min kompis Malle.

Btw, jag har fått virus på pappas dator. Jag hatar mig själv. Hur lyckas jag??????! Men det är dåligt virusskydd på datan måste jag påpeka och jag som aldrig har haft virusskydd förr visste ej hlr att man behövde uppdatera sådant. Men Malins pojkvän Nermin ska typ komma och hjälpa mig ikväll eller imorron! Så vi får se vad som händer.

Sitter just nu och lyssnar sönder alla låtar från Twilight filmen. Så underbara!

Detta har jag hatt göra innan jullovet nästa vecka:
- Prov i projekt och företagande
- Sv-talet
- APU - rapporter
- Inlämningsuppgift annons
- Matte prov
- Uppgift i religion

Hoppas det var allt nu. Är sönderstressad inför sv-talet..har ej börjat!!!!!!!!!!!!! Åh jag får magsår snart.





jobba som om du inte behövde pengar.
älska som om du aldrig blivit sårad.
dansa som om ingen såg dig.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

JA VILL OCKSÅ SE TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!! :'( Kan till & med å själv :P

2008-12-09 @ 17:52:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

SÅ JÄVLA SNYGG BILD DU HAR PÅ DOM!!! :O !!! Så avis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-09 @ 17:52:39
Postat av: anki

Rätt så roligt, använde just dom tre sista meningerna som avslutning till mitt svenska tal ;) dom är naajs.

2008-12-16 @ 00:53:18
URL: http://atothel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0