Jullov

Jullovet har inte varit speciellt händelsserrikt direkt. Lungröntgen gick helt okej, jag var frisk som en nötkärna! Jag har handlat alla julklappar nu, härligt! Så nu sitter jag bara och väntar ihärdigt på att den 24:e ska komma! 3dgr kvar bara, jihooo! Och den 23:e ska jag blonda håret och göra slingor, mitt hår är grönt just nu. Just det, jag har köpt en nyårsklänning! Den är ganska så häftig faktiskt! Sen fyndade jag två par skor, ett bar stövletter och ett par låga med klack. Suuuper nöjd! Men nu måste det bara hända ngt så att man får använda dom ;) Just nu är jag trött, har ont i huvudet och lyssnar på musik...och irriterad på att jag inte har gjort ngt vettigt idag, som att städa mitt rum. Nej istl har jag börjar spela the sims två - herrgård och trädgård prylpaket (Pappa köpte det för två dgr sen..). Jag längtar till julafton, den kmr bli super, det känner jag! :) Min kära tvillingsyster bara sviker mej hela tiden.. just nu är hon med sin pojkvän istl för mig, vad är det för stil? Dumma hon. Men jag börjar vänja mig.

Puss /A

 


The sims ^

Min Nyårsklänning, Fram/Bak^


Mina nysa skor^


OCH jag köpte ju ett par nya skor i Sundsvall (jag berättade om dem för ett tag sen) när jag var på Birsta City. Och tyvärr kan jag inte gå i dem, dom är alldelens för höga. Jag var dumstridig nog och föll för dess vackra utseénde att jag trodde jag kunde LÄRA mig gå i dem, men tyvärr..dom drömmarna försvann efter 30 mins gående. Sen dess har dom inte gåtts i. Och det var i mitten av November. Så är det ngn som vill köpa dem?
Dom kostade 399:- Är storlek 40 och har ca 8cm klack. Här är dom:


SNÄLLA! Hör av er. Vill ni veta ngt mer äre bara att skriva.

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tänkte et men jag kan ej kopiera dina bilde rpå bloggen! :P Du har ju något skit!!!! Hihi... vad fina bilder på klänningen!! :D :D miss uuu! btw, vill du också festa den 25?? :D På Corona??? Snacka med Kornlia ^^ Visst? hihi



ÄLSKAR DIG!

2008-12-21 @ 12:44:16
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Linn

nee :( jag såg ju bara de 2 första :P .. suck!

2008-12-22 @ 14:47:45
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0