i think i know.

Helgen. Den har varit härligt faktiskt, lite rastlös ibland, men helt okey. I Fredags så var jag med Kornelia och Elin. Vi for till R-fors och var på en fest. Träffade härligt folk och bara snackade skit. Sen så for jag och Kornelia å skjutsade hem hennes kusin och kompisar. Sen efter de så körde hon hem oss.  Kom hem kring tre och slocknade direkt. På Lördag så drog jag mej upp vid 10 halv 11 och for in till stan med lillasyster. Var meningen att vi skulle handla julklappar vilket slutade med att vi köpte nyårs/julaftonskläder till henne! + skor...Och as usual så hittade jag inte ett skit, eller jo, smycken. Haha. Men lika bra är väl de^^. Sen på kvällen så skrev jag ut massa recept åt mamma och kollade på filmen Honey. Söndag, idag. Gick upp vid 12....inte så mkt mera. Ska tbx till lse ikväll, usch fy och blä. Men antar att min Malle har saker att berätta.

Får jullov på Onsdag. Eftersom jag har fått brev från sjukhuset.
Och i det stod de:
"Välkommen till Lungmottagningen Umeå vid Norrlands universitetssjukhus.
Vi har bokat tid för dig torsdag 18/12 kl 09.00 hos ------.
Lungröntgen 18/12 08.30
."

Orkar inte fara tbx till lse för att vara där en dag. SKÖNT!

Nu ska jag ut och gå med voffsingarna och sen hjälpa mamma baka!

Puss /A


Kommentarer
Postat av: fröken i

varför lungmottagningen? :O

2008-12-15 @ 09:48:43
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0