Gott Nytt År!

Vet ni hur min nyår skulle se ut? Jag skulle åka in til stan till mina vänner, ha på mig en skit snygg nyårsklänning och äta god mat och festa, sen skulle jag ner på centrum och se fyverkerier. Nu ser min nyår ut: Jag somnade kl 05.30 i morse, har legat och snorat och haft verk i hela kroppen hela natten. Imorse så tog jag super alvedon (det som linn fick när hon hade ont i knät, WOW!) Så nu är det lite bättre.. Men jag är sjuk.. Så min nyår blir att tillbringa med mamma, pappa, lillasyster och hundar! Men mysigt är det faktiskt, att bara ta det lungt.

Jag älskar min pappa. Han for in till stan och hämtade boken om jag kunde drömma hemma hos L&M Sen fick jagen slant i nyårspresent (som nu läggs undan till min utlandsresa! Har nu 10 000 där, men det ska bli så mkt mera =D), Isabel fick en systemkamera (som HELA familjen ska dela på!)  Och mamma fick en utlandsresa för hon, lillasyster och pappa..OM han nu vill fara. Min kära far tkr nämnligen inte om att fara utomlands..jag vet..stackars honom!

2008's resumé.

Det bästa med 08 har varit:
- Fyllt 18
- Jobbat och tjänat egna pengar
- Varit utomlands med min storasyster
- Blev moster
- Twilight på bio!!
- Twilight böckerna!!
- Robert Pattinson blev känd!
- Fick underbara presenter på julafton
- Fick pengar av pappa (som nu lagts undan till 09's utlandsresa!)

Det sämsta med 08 har varit:
- Ingen träning
- Inget körkort
- Inte tagit vara på särskilda stunder

Hej då 08, välkommen 09!

 



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0