Your eyes are the size of the moon.

Nu är jag äntligen tillbaka från praoplatsen i Raggsjö. Har ju vart på ett lantbruk i 10 dagar, det var faktiskt roligt och nu vet jag hur man mjölkar kossor^^ Det hände ganska mkt där borta faktiskt, fick vara med om när en kalv föddes och fick ge den mjölk, fick se när mamman fick kalvförlamning, fick se när dom verkade klövar på korna, fick se när en kviga seminerades m.m. Det var väldans lärorikt! ;D hehe

Har nyss varr ute och gått med hundarna i ca 1½h ute i vacker vädret, gud så himla skönt! Imorron ska jag in till stan och färga mitt hår, färga bort utväxten och all 3026389 olika nyanser av brunt i det. Ska bli väldans skönt, sen kanske jag kikar runt på stan en liten stund, får se! Jaja nu ska jag börja städa huset, så mamma blir lite glad på mej. Ska vara med mina älsklingsflickor i helgen, Idah och Elin. var ett tag sen! Ska snacka om vad som händer på valborg!

jaja nu kommer lite bilder från min praktik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0