mobilt bredbredband.

Just nu sitter jag och är påväg in till stan med pappa. Jag använder han nya laptop med mobilt bredband och det funkar super! Men far in till stan ENSAM... ingen av mina vänner kunde följa med till stan, eller syskon/kusin. Jaja ska väll inte vara på stan så länge utan bara kolla om jag hittar ngr kläder/skor. Fick reda på av mamam att den skitsnygga med dyra klänningen jag ville ha är SLUT!!! -gråter i floder- ... Men ska endå kolla en extra gång, hehe. Känner på mej att det kommer bli en tråkig helg, mina vänner är så upptagna med annat. Och i mitt horoskop stod det att "lördagskvällen kommer att tillägnas med kompisar och festande...." m.m. HAHA tror inte de, eller de ser ej så lyckat ut nu ialf. Jaja ska inte babbla på så mkt mera nu faktiskt, snart i stan.

skriver kankse mera senare, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0