Don't lose your faith in me.

Det var ett tag sen jag skrev här. Såå vad har hänt sen sist..?
Joo i helgen som var så for jag på kattutställning en snabbis och kollade. GUD VA SÖTA KATTER <3 hihi. Men som sagt, var även på stan och hittade en satans snygg klänning! Men jag köpte den inte(!!!) för att den var ganska så dyr. Men ska hem i helgen och köpa den, hehe! Jag hoppas hoppas HOPPAS att den finns kvar..!

Annars så har jag påbörjat min APU som varar i 4 veckor. Jag är just nu på ett stall -> turridning i Umgransele och ska vara där en vecka till. Det är faktsikt roligt där, hästarna är så stora och söta! Är där med en klasskompis, Anna Molin. Och mina arbetsuppgifter där borta är bl.a
- Släppa ut hästar
- Ge dem mat och vatten
- Mocka i deras boxar
(skiter som hästar är vad dom gör!!)

- Rycktar hästarna och städar lite i stallet
Och ibland blir det en och annan körning med Pia (hon som vi är hos) och hennes nordsvensk.

Annars så händer det inte så mycket mera faktiskt. Är ialf dötrött på dagarna när jag kmr hem, men som sagt så får jag inte sova för då somnar jag aldrig på kvällarna, som jag inte heller gör för den delen. HATAR LYCKSELE, lr ialf min säng här uppe i Lycksele....! Nu har mitt nya ID-kort kommit till banken, så svänger förbi där imorron efter att jag har vart på stallet.

JAG FYLLER ÅR OM 8 DAGAR!! (10/4) Fy fassiken va jag längtar. Ska ut den 11 på x3m med tvillingsyrran och några kompisar. Lär bli super duper bra! Så dom som vill hänka den 11 så äre bara att höra av sig och följa med. Annars så tror jag inte att det var så mkt mera faktiskt..
Med de så säger jag hejdå och vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0