Det är ingen vanlig dag idag..

Nej för det är min och Linns födelsedag hurra hurra hurra! ^^ Tack så super duper mega mycket för alla presenter och gratulationer jag fått idag! Och ni som har sms:at sorry att jag inte svarat alla, jag har inte haft pengar! Men det värmer mitt <3 ! Min dag började med att Linn kommer in rusandes upp i min säng och sen kommer mamma, pappa, lillasyster och Marcus in och börjar sjunga! Sen blåser vi (eller LINN) ut ljusen och vi får våra presenter. Det jag har fått är
image52
- Klänning
- Smink från Make Up Store
- Pengar
- Pengar till tatuering
- En bok där man ser hur man ska blanda drinkar (av Idah och Elin)
- Jätte söta plåster och kondomer i olika färger (av Kornelia, of course)
- En tavla som (sandra) har gjort själv där det står en massa wünderbara ord
- Sanning eller konka kortlek (Sara, Malin, Rasmus och Sandra)

Ja de var nog allt tror jag, ska få mera på lördag då släkten kommer! ^^ Sen så har jag bakat hela dagen för att bjuda Idah, Elin, Kornelia, Sandra, Olov och Rasmus på fika! Vi satt och snakkade om en massa minnen och sen hittade vi en sak man tränar musklerna med. Haha, jisses vad roliga pojkarna såg ut! Det var en härlig kväll, TACK! Imorron är mina planer att fara in till stan och köpa grejjer. Sen så vet jag icket.. Blir i varje fall X3M på kvällen! härlighärligt! Nej nu ska jag lägga in lite bilder från ikväll! Ha en superkväll! Tack och Hej!

    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0