change

Kom tillbaka till Lycksele i söndags kväll. Fick då veta att jag inte jobbade (praoade) på måndag så de blev att slappa och se på film hela dagen. Har jobbat idag men bara halvdag, hon jag jobbar hos, Pia, hade fått magsjuka så jag fick åka hem tidigare. Så idag har jag ägnat min tid åt att fixa till min blogg, med lite hjälp från Linn, och sen bara slappat! Imorgon blir det att fara och jobba sen att fara hem! I helgen eller t.o.m torsdag blir de

Torsdag - FYLLER 18! Tårta och fika med kompisar
Fredag - Utgång X3M
Lördag - eventuellt att släkten kommer
Söndag - fara tbx till lse sen vidare till Lantrbuket (prao)

Annars var det inte så mkt mera! Vi hörs framemot helgen!
pusshej!


Kommentarer
Postat av: linni

vad FIN din blogg blev =)

2008-04-08 @ 23:19:19
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Mig slälv

tack Linni! :D

2008-04-10 @ 23:30:01
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0