8 - 17.

Det ringer hela tiden idag. Men det är måndag, vad kan man förvänta sig? Jag har börjat lära mig nu, men är fortfarande lite vilsen i vissa situationer. Men har Linn, Rasmus och Olov som hjälper mig ^^ Känns som att mina inlägg är inget annat än tråkiga. Inga bilder, skriver inget intressant... Ska nog ta bilder av lägenheten ikväll. Så ni får se hur fin den är!

Jobbar bara idag och på lördag. Så är ledig hela veckan. Blir skönt. Ska passa på och städa till i lägenheten då och även göra lite ärenden. Sitter på blogglovin och läser om olika Twilight bloggar, eller nu är det New Moon som är i centrum! Nu har en exklusiv trailer kommit ut! Men kan ej se den på jobbet eftersom det inte är ngt ljud. Så får vänta tills jag kommer hem. Har lunch kl 12 - 13 idag.. undrar vad jag ska äta..

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0