För snart 1 år sedan...

Det har hänt en MASSA sedan jag skrev här sist.. Varför jag inte orkat/velat skriva här är för att jag varit så dålig på att uppdatera. Och då känns det som att jag har missat så mkt som jag vill skriva och berätta om. Men jag ser ju att det finns några tappra läsare som går in här lite nu och då, kanske i hopp om att jag ska ta mig i kragen och berätta vad jag har för mig. Så jag vet inte, jag kanske ska ta tag i det här igen? Mest för min egen skull så jag kan gå tillbaka längs memory lane och minnas alla härliga minnen.

Så vad har jag haft för mig sedan 1 år tbx? Vad vill jag berätta om?

• Vi är nu en tvåbarns familj, jag födde fina underbara Birk. Dock fick vi spendera första tiden med honom på barn 4, han blev sjuk och fick blodförgiftning samt hjärnhinneinflammation. Men han repade sig snabbt och är idag en frisk tjock liten pojke på 6 1/2 månad.
• Efter sjukhusvistelsen (som dock varade i ca 2 1/2 intesiva veckor) så tog vi oss en behövlig familje roadtripp semester söderut.
• Huset är målat och klart (nedervåningen), även garaget är isolerat och varmt. Ska dock spacklas och målas.
• Jag blev arbetslös med fick efter x antal månader tillbaka jobbet.
• Freja växer och pratar på som aldrig förr och är så vacker och fin (men med ett sjuhelsike humör..).


Så ja det kommer väl komma uppdateringar från året som varit. Så håll utkik. Dock kmr jag nog hoppa från en månad till en annan, sådär lite fram och tillbaka. Så jag börjar 2015 med att försöka ta upp bloggandet igen :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt Anna och vilket fint foto!

2015-01-11 @ 17:11:14
Postat av: Elin

Vad roligt 😃

2015-01-11 @ 22:53:11
Postat av: Sandra

Jippi :* ^^

2015-01-11 @ 23:46:53
URL: http://WWW.sandraburstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0