hoho, äre nån där?

Jahaadå, men jag har inte haft ngn större blogglust. Har väl inte hänt så mkt heller förutom att nu är sommaren här. Sa till T i fredags: "efter helgen kmr träden vara gröna" sagt och gjort! Det har varit strålande väder, uppemot +25º här i fina Umeå. Jag och Freja njuter ute på gräsmattan för det mesta av dagarna. Var på Bvc förra veckan och Freja väger ngt över 8kg och är på pricken 70cm, min lilla, lilla nyponros. När ska intresset för riktig mat komma? Jag ger henne det vi äter, men sked funkar inte ofta utan det ska vara 'kan själv' lr ingenting alls.. En bestämd liten dam. Men som grodan säger, hoppet är det sista som lämnar en :)








Kommentarer
Postat av: linn

min vackraste solhatts-sessa!!! <3

2013-05-22 @ 06:07:32
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: M

Lillgumman!

2013-05-22 @ 12:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0