back to reality..

På måndag börjas det, det oundvikliga. Livet som mammaledig byts ut till arbete. Det som jag blir mest ledsen över är att jag kmr säkert missa så mkt med Freja i hennes utveckling. Gå, lära sig fler ord och ramsor. Jag och T kmr gå om varann fram till hans semester och sedan är han pappaledig fram till oktober. Jag hoppas vi kmr få in någon sorts hållbar rutin innan semestern. Jag undrar hur det kmr bli med sömnen framförallt. Jaja den som lever får se.Jag måste också ta tag i de där satans körkortet.. fy faaaaaaaan så drygt och jobbig. Jag ångrar bittert att jag inte tagit tag i det tidigare. Men jag har ialf 4 ynka månader på mig innan. Dessutom har Freja fått plats hos en dagmamma i Sävar nu! Så hon kmr börja inskolas där i september. Vi har fortfarande inte hört ngt om hur det går med huset. Det är fortfarande hos kommunen och bygglovet.

Kommentarer
Postat av: M

Det blir ju roligt att komma hem till Freja!

Svar: Ja det är sant! ^^ <3
Anna

2013-05-09 @ 14:40:59
Postat av: Ida

Allt sånt där kommer lösa sig, och ligger du i kommer du definitivt klara körkortet. Jag tog mitt på lite mindre än en månad och då gick jag ändå i skolan samtidigt (:
Livet löser sig!

Svar: Vad duktig du är! Men jag är en sån person som inte har logiskt tänkande.. haha! :P Åker in genom ena örat, ut genom andra osv.. Men jag MÅSTE ta det, annars så kmr det bli problem att ta sig till och från mitt arbete.
Anna

2013-05-10 @ 22:30:23
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0