9 månader

Vad händer hemma hos oss nu för tiden då..? Vi börjar med Freja: Hon är nu idag 9 hela stora månader! Vad hon har blivit stor, mina fina vackra unge! Freja säger titta mest hela tiden. Om det inte är det ordet så kan pappa sägas, men mamma då? Nepp.. Det närmaste hon sagt är vava, pa...... Men hon är så söt när hon säger titta! Annars så sprutar det bara tänder på ungen.. Hon har fått sina båda framtänder för ett tag sedan och tänderna bredvid dom är inte långt efter.  Hon klappar händerna och vinkar hej/hej då. Hon har börjat ställa sig upp i matstolen, så nu spänner jag fast henne! Farligt.
 
Jag har börjat med viktväktarna, det går helt okej. Dock så har jag noll fantasi så maten blir enformig och jag blir snabbt hungrig vissa gånger.. men jag lär mig. Jag och T firade 4 år tsm den 1:a och på valborg så var Freja hos mormor och morfar så vi fetade till det lite med en massa folk här hemma och alkohol. Det var sååå roligt! :D Det blir så speciellt och roligt nu för tiden när man bara gör det vid vissa tillfällen och inte var och varannan helg som innan Freja tillverkades.
 
Annars så börjar jag jobba nu den 13:e och ska jobba hela sommaren.. Men har hört att jag ska ha rätt till semester, en liten del ialf. Så om så är fallet så vill jag ta ut den när vi har fått huset och ska fixa där. Men nu får ni lite bilder på Freja, nya saker till henne och hur min frukost ser ut på mornarna!
 

Kommentarer
Postat av: M

Man blir varm i hjärtat! :))

Svar: visst blir man, hihi!
Anna

2013-05-06 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0