Skärtorsdagen

Idag så vart det att spedera dagen i Sävar hemma hos Nicole och Ellie med Petra och Elly och Jessica och Lycka. Lilla Ruth är sjuk så hon och Helena kunde inte vara med.. Hoppas hon har blivit lite bättre, hörde hon hade 40 graders feber igårkväll.. huvva :( Vi blev bjuden på kladdkaka och surrade allmänt om allting. På em så rände jag och T omkring fram och tbx i affärerna.
 
Imorgon så ska jag upp tidigt och fara iväg och hjälpa Petra att flyttstäda och på em så är jag, T och Freja bortbjuden på middag hemma hos Idah, Jonas och Melvin, mysigt! :D Så det blir inte mkt vila imorron, lika bra det, för vila kan man göra i graven.. Och dom orden kommer jag att få äta upp nu det senaste halvåret tror jag, haha. Mer om det sen :)
 
 I väntan på Jessica och Lycka.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Pluttfia!

2013-03-27 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0