Skam den som ger sig!

Jag går typ på moln! Ser jag verkligen ljuset i tunneln? Freja har nu ikväll överträffat sig själv. Hon har druckigt 50 ml välling! Dock tog det 25 min, med många pauser och lite prat (från pappas sida, för det var han som lirkade i vällingen) och lite lek med apan. Hon suger på flaskan, mestadels vatten. Men att hon drack välling.. åh jag blir så glad! Jag kan ÄNTLIGEN börja känna lugnet för att börja jobba i mitten på Maj. Hon kmr inte svälta ihjäl (jag överdriver, jag vet) och gallskrika och vara hungrig under mina jobbpass. Utan vill hon, kan hon utan en massa bråk, äta välling ur nappflaska. Och att det är pappa som ger, ja just nu är det de enda som funkar (hehe, skööööönt!).
 
Och just det, får inte glömma! Hon åt typ 8-9 st skedar med gröt också! Dock så hulkade hon efter varje, men ville ändå ha mer... Tror för att det var lite surt? Förut åt hon typ 2, kankse 3 om jag hade tur innan hon stängde munnen och börja vifta med händer och huvud för att totalvägra öppna munnen ngt mer.... Framsteg!
 
Oooch på krypfronten kan jag säga såhär - hon har tagit sina första riktiga krypsteg idag! Både händer och fötter var medvetna om vad dom gjorde, och dom kröp framåt. Haha det gick typ halvfort också, sötunge.
 
Idag har varit en bra och framgångsrik dag på Freja fronten. Hoppas bara hon sover hela natten nu! Nää.. nu får jag lugna ner mig. DET skulle vara FÖR BRA för att vara sant..
 

Kommentarer
Postat av: M

Mmmm, det tar sig!

2013-03-13 @ 07:53:30
Postat av: linn

mosters superkicka!!!!!!

2013-03-13 @ 16:38:27
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0