Ingen lugn stund här inte.

Jisses. Jag har saker att göra varje dag! Idag är enda dagen då det inte är ngr måsten, lr jo, tvätten. Men annars äre väl inget. Freja sov i sitt rum inatt för första gången (hel natt!). Och hon ville bara äta där vid 00 och sedan vid 05.30, men det var för att T väckte henne innan han for och jobbade. Men när hon vaknade där imorse så fick hon faktiskt sova med mig i sängen, för jag orkade inte bära tbx henne, eller ja, jag somnade om igen om jag ska vara ärlig. Så vi klev upp där vid 9.30 och nu sover hon sedan 30 min tbx. Jag har börjat ge henne mer mat nu, eller mer smakprotioner från oss. Och jag vet inte, det verkar som att hon redan visar "mättnads" känsla, eller mer att hon inte vill äta lika ofta som innan. Hon är mer nöjd. Och nu till en stor rolig nyhet, hon har börjat småsuga i sig vatten nu! Hon har sugit från både nappflaska och en sån där sugflaska? Ser ut som en pipmugg men den där nappen är mjuk. Dock är det tuggandet och bitandet/slickandet som övertar mer än sugandet på flaskorna.. men framsteg! :)
 

Kommentarer
Postat av: M

Duktig kicka!

2013-03-11 @ 13:07:42
Postat av: Hanna

Hon är bara för söt på den där bilden! :D

Svar: Ja hon har sin charm! ^^
Anna

2013-03-17 @ 21:50:32
URL: http://hannaangman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0