Midsommar!

Frejas första midsommar blev i Dalkarlså hemma hor mormor och morfar! Det var soligt och varmt när vi lämnade Umeå men sakta men säkert byttes solens varma strålar ut mot disig dimma och kallt... Men det var trevligt, for och kollade in när dom reste stången och dansade runt. Sen hem till mamma och pappa för att käka god lunch och efterrätt! Det var himmelskt. Tårtan var gudomlig! Freja visade stolt upp när hon gick omkring i huset! Hon har blivit så duktig!! Sen när vi väl skulle fara så ville mormor och morfar har kvar barnbarnet över natten ^^ Sagt och gjort!
 
 
 
Jag och T styrde våran kos mot Brännland till Petra, Anders och Elly. Där blev vi bjuden på så sjukt god grillmiddag och efterrätt! Och sen satt vi och pratade fram till midnatt :) Det var så trevligt! Jag älskar alla mina "ny"funna vänner! Nästa helg ska vi alla (mammor) ut på galej, äntligen! Ska bli så sjukt roligt!
 
Nä nu ska jag plocka till innan lilla sessan kmr hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0