Det första stegen..

Igår tog Freja sina första steg. 10 månader och 1 vecka stor var hon igår. Jag och Linn satt i soffan och pratade, Freja stod vid bordet och sen släppte hon och gick 3-4 steg fram till oss i soffan. Vi båda tittar storögt på varann, på Freja. Hände de där? Gick hon?? Så vi satte oss på golvet mitt emot varann. Freja fick börja hos Linn och jag började ropa på henne, min ängel släppte mosters trygga famn och tog sina vingliga, tunga steg och gick lungt fram till mig ♥ Ja då äre väl inte långt borta innan hon springer iväg. Men jag tror hon kmr välja gåvagnen framför att gå runt själv ett tag till, och det känns lugnande :) Dock så springer jag fram och tillbaka nu och vänder på den där jäkla vagnen hela dagarna :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligaste finaste duktigaste Frejsan!!!!

2013-06-11 @ 11:26:40
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0