Voksi åkpåse, mössa, jacka och halsduk.

Idag har Freja fått så fina saker. En ny, varm och fluffig mössa. Sedan en fleece halsduk som man trär över huvudet och även en jacka, dock i strl 74, men då har hon lite å växa i. Och sist men inte minst - en superfin voksi åkpåse i lila färg! Hon har ju börjat vilja sitta upp nu, så imorron ska vi fixa till sittvagnen så hon får se världen. Hon skriker och gormar i protest nu för tiden om hon är vaken i vagnen.. men det förstår väl jag. Kan inte vara så kul å ligga där nere å glo. Och jag kände att en åkpåse passar pörf! Känns som att det håller värmen så mkt bättre än varma kläder och en filt. Och dom ser så nergosade och gulliga ut i dom också :)
 
Imorgon ska jag på bvc vid 10.30! Måste säga till henne att tider efter 12 passar bättre för morgontrötta oss.. Freja blir oftast på lite sämre humör om man måste väcka henne. Nu ska ni få se Freja modella lite i sina nya grejer!
 
 

  
 
Här nedan fick jag bilder på när Freja rullar. Hon åker fram och tillbaka nu varje dag..rullar åt vänster, sen åt höger och sedan mitt i allt upp med rumpan och benen å börja gnida sig framåt i ett tappert försöka att krypa på mattan/golvet... TUR att granen ska bort imorron för att när hon är i gåstolen.. svich svoch - gran glitter! Hon är snabb den lilla rackar-ungen!

Kommentarer
Postat av: M

Pluttenuttan då!

2013-01-16 @ 08:57:41
Postat av: Linni

Hahahahaha! Vilka roliga bilder:P

Svar: Hon är dundersöt Linn!
Anna

2013-01-16 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0