mammor och bebisar.

Imorgon ska jag till Nicole och umgås! Och då ska även Helena med Ruth å Betty och Petra med Elly vara där! Känner att det var för länge sedan jag träffade dom. T kmr också att följa med eftersom han ska skjutsa mig å jag tkr han lika gärna kan följa med istl för att sitta hemma å uggla på hans lediga dag. Idag var jag på bvc för möte med föräldragruppen. Jag tkr om min grupp! Alla är öppna och frammåt å har humor :) Det är härlig stämning och jag älsksr min bvc sköterska! Hon är rolig, lung och är duktig på det hon gör. Det här med att skaffa barn öppnar en helt ny värld. En helt annan umgängeskrets. Jag har blivit så frammåt och social på ett helt annat sätt än innan. Det är skönt. Jag brukar ha så svårt med att möta och prata med nya msk, är rätt blyg av mig till en början. Man kan inte vara blyg när man har barn känner jag. Jaja.. Freja somnade strax efter 21. Jag hoppas hon sover för natten nu.. Men jag hör hur hon bökar runt i sängen genom babymonitorn.







Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag då..

2013-01-22 @ 07:54:36
Postat av: M

Vad roligt, Anna!

2013-01-22 @ 07:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0