Tallrik och tummen.

Igår var vi en sväg i stan i det fina vädret. Hittade en superfin söt liten body + sockar på rean. Sen köpte vi även en tallrik till Freja. Den var så praktisk på det sättet att det fanns olika hål å he mat i, då kan man blanda olika smaker och testa lite nytt utan att gegga ihop allt :) Idag är bulan lite mindre och blå.. usch blir fortfarande ledsen när jag tänker på det.. min älskling. Tur att allt gick bra ialf! 
 
Idag kl 14 ska jag på bvc föräldragrupp möte. Sen iväg på husvisning. Det är faktiskt roligt att kolla på hus. Man drömmer sig bort att man faktiskt en dag själv kan få bo i hus. För jag har alltid, alltid sagt att när jag väl bestämmer mig för att skaffa barn så ska dom växa upp i ett hus. Inte lägenhet. Inte radhus.. utan HUS, Villa, egen trädgård och massa plats!
 
 
Här är bilder från igår kväll efter att vi kommit hem från akuten
 
Och det här är idag, man kanske inte ser så bra, men det är ett blåmärke nu..

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh mosters snutta! Vad fina kläder! Tur hon har sin favvo-blå-hippo!!!!

2013-02-26 @ 19:36:31
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0