Barnloppis och H&M

I lördags så for vi en sväng till Nolia och gick på deras barnloppis. Massa leksaker och kläder, skor... ja u name it! Så jag köpte lite kläder till Freja, 2 solhattar, crocks och en brio gåvagn! Som hittat! Sedan idag var jag på H&M å fyndade ngr bodys i strl 74... Imorgon ska vi fara på NUS till ögonmottagningen å få kolla Frejas ögon. Så får vi se ifall hon behöver en lapp för ögat eller ifall skelögdheten växer bort av sig själv.. mitt lilla hjärta. Känner lite att ingen Freja utan skelögon ♥ Efter det så skjutsar älsklingen mig till Sävar där jag kmr spendera hela veckan med Freja hemma hos Nicole, Ante och Ellie. Jaa.. jag våldgästar dom lite :) Så ni ser väl ifall ni hör av mig ngt i veckan.
 
Det där fyndade jag på barnloppisen! ↑
Freja fick även posera sådär vackert i sina nya solhattar!
 
Och det här på H&M!

Kommentarer
Postat av: M

Ojojoj, så fina saker!

Svar: Superfint!
Anna

2013-02-04 @ 13:32:31
Postat av: linn

ÅÅÅHHHH JAG ÄLSKAR NÄR HON POSERAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: En riktig liten snygging!
Anna

2013-02-04 @ 16:43:24
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0