Aj Aj, Freja! Så får man inte göra..!

Så låter det var 3:e - 4:e timme ungefär här hemma. Hon har börjat att testa mig. Genom att bita mig med hennes sylvassa tand i mina små stackars tissevårtor... Jag säger till henne, men hon skrattar bara. Och det är det dära gulliga bebis-fintter-skrattet som ALLA mammor och pappor vill höra.. Men inte just då.. Jag håller faktiskt minen nu, för hon gör det allt för ofta, vid varje måltid faktiskt. Nu dom 2 senatse gågerna började hon gringa och blev ledsen, sen fick hon inte äta något mer. Hon är 6 månader nu och jag helammar. Men T har faktiskt köpt gröt som jag ska testa ge henne. Det fick hon hemma hos Nicole och det verkade vara en hit! Om hon tog flaska nu hade jag nog slutat amma.. speciellt nu när hon biter mig varje jäkla gång.. Men tror det är tänder på G också. Hon har skitigt i princip varje dag i ca 3 veckor nu 1-2 ggr/dag, sen förra veckan var hon snorig, hostig, febrig och sjuk.. Men jag tycks mig inte se några tränder ännu.

Kommentarer
Postat av: M

Lillgumman, det är inte lätt ibland! Du får vara tålmodig och försöka få henne att äta så mycket gröt som möjligt och prova göra egen barnmat.

2013-02-12 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0