Soffa och matgrupp

Soffan fick inte vara för mjuk, inte för hård. Och jag ville ha med schäslong och schäslongens sittdyna måste vara lång/hel, att den ska gå från ryggstödet enda ner till slutet. Den fick inte vara sådär halv. Typ en sittdyna där man sitter och sedan en ny sittdyna där schäslongen börjar. (Jaa hoppas ni fattar..) Och sedan ville jag ha "små" kuddar som ryggstöd, ej såna långa (plymåer) som vi har på våran nuvarande soffa. Och soffan skulle vara stor, rymlig och grå, LJUS grå. Japp, jag är oftast vedervärdig att handla med, mkt om och men. MEN! Mio hade soffan som jag skulle ha, och priset var ju där efter också. Men soffan var på kampanj Det fick bli en Opus 3+2 hörnsoffa med vändbar schäslong i färgen natura silver och svarta ben. Men en grisig sak dom gjorde var att 2 dgr efter att kampanjen tagit slut och vi köpt soffan så gick T dit för att leta stolskläder och tro på fan, då har dom SÄNKT soffan med nästan 1000:- billigare än kampanjpriset...  Men T löste de där så att vi fick den billigare också.. Vilken tur att de gick, annars hade dom hört på fan från mig. Helt sjukt att dom gör sådär ändå..
 
 
Matgruppen var väl inte lika strikt utseendemässigt. Förutom att jag ville ha mjuka stolar och det skulle vara minst 6 st utav dem Och helst i vitt lr grått. Och Mio hade även där matgruppen som jag blev förälskad i. Och även dessa var på kampanj! Så det blev matgrupp Westwood med 6 stolar. Ett stabilt och oljat ekbord med kryssunderrede med underrede i vitlack. Stol Sandö i vit läderimitation med extra klädsel i vit/blå tyg. Men lär nog köpa ny klädsel till stolarna sedan. Sen köpte vi till en tilläggsskiva så man ryms fler än 6 st :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vad fint och spännande det ska bli!

Svar: Visst mamma! Jag kan knappt hålla mig! :)
Anna

2013-08-26 @ 13:04:30
Postat av: Hanna

vilka krav, glad att jag slipper handla med dig ;P

Svar: Haha oja, kläder är ÄNNU värre.....
Anna

2013-08-26 @ 15:57:57
URL: http://hannaangman.blogg.se
Postat av: linn

åh vad fint!!!! =)

Svar: Visst var det Linni! Jag längtar! :)
Anna

2013-08-27 @ 18:46:51
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Tony

Hej

Köpte ni till tilläggsskivan? Hur upplevde ni den? Jag har precis fått hem min och den är mycket lägre än bordsskivan och inte lika tjock som borddskivan :(

(Har t.om. reklamerat skiten :( )

Svar: Vi har inte ens testat den ännu, så nu känner jag att det kanske är dags?! Vi har inte ens tänkt att det skulle vara några problem med den.. vad tråkigt!
Anna

2014-12-22 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0