Förväntansfull

Ikväll har jag tänkt mkt på vem Freja kmr bli när hon blir större. Hur hennes personlighet kmr bli.. Kmr hon bli framåt, blyg, försiktig eller bara kasta sig ut i livet och suga åt sig allt runtomkring som en svamp? Alla föräldrars mål i livet är väl just att få sitt barn att älska sig själv och visa hänsyn till alla runt omkring. Respektera allt och alla. Något min mamma alltid sa till oss syskon när vi var mindre var "behandla andra som du själv vill bli behandlad", men det är svårt i ett samhälle som oftast bara tänker på sig själv. Jag tkr att det är för mkt egoism runtomkring oss, "jag, jag, jag".. Men man kan ej göra mer än sitt bästa. Hoppas bara att det räcker. Vad jag längtar tills hon kan börja prata, speciellt kommunicera med hela meningar. Hon är så fin och underbar redan nu, tänk då om ngr år? (dock så är diciplinen = -10 nu..) Men det tar sig väl, får jag hoppas ^^




Kommentarer
Postat av: linn

så brukar jag ooockså tänka om min snutta <3 :')

Svar: Hihi din snutta? ^^ <3
Anna

2013-08-30 @ 20:45:49
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0