Dagarna svichar förbi.

Och helt plötsligt så har det nästan gått en månad sedan mitt förra inlägg. Ja man glömmer lätt bort att man har en blogg. Freja har blivit sjuk, hostar, snorar och har feber emellanåt. Men annars pigg, lite halvgrinig sådär. Och idag valde hon självklart att vila stiga upp vid 7.10.
 
Jag har ju börjat med körkortet nu, suck. Jag är typ lika förvirrad nu som jag var dag 1. Det är såååååå jävla mkt att tänka på, inte bara hur jag kör och vad jag gör, utan även på hur alla andra är i trafiken. Och alla dessa trafikregler... Men målet är att jag ska ha körkortet INNAN vi flyttar in i huset i november... stress stress.. oftast vill jag bara stanna bilen och springa ut i skogen.
 
Annars så jobbar jag så mkt och ofta jag kan. För nu har vi beställt matgrupp och soffa från Mio. Låt mig säga så här - det var INTE gratis. Men är man som mig och petig och har vissa krav så ja.. då är man lite utav prisblind.
 
FREJA HAR FÅTT EN TILL KUSIN! Denna gången var det min syster Mia och henne Johan som fick en liten Theo för lite över 1 vecka sedan. Han är så fin! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka fina små barn! Puss!

Svar: Sötnosarna! :)
Anna

2013-08-26 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0