Mammas fina lilla tjej!

Freja är hos sin mormor och morfar. Hon for dit idag vid 16 och det är planerat att hon ska stanna där tills söndag... Men jag vette tusan alltså. Så fort jag ser ngt som påminner om hon (typ ALLT) så vill jag bara hämta hem hon. jisses vad jag saknar henne!
 
Nytt på Freja fronten. Hon har slutat amma och går nu enbart bara på välling. Inget hon själv valde dock, så i lördags hade T det en jobbig em/natt och söndag morgon. Men på söndag em så var det som att hon inte hade gjort annat än att dricka välling ur flaska. Men hon har slutat äta mat, kan smaka lite men sen stänger hon munnen och skakar på huvudet.. Aldrig ska man får som man vill. Men jag antar att intresset för käk blir större eftersom. Jag får locka henne med go saker som smakar mkt helt enkelt :) Dock så kan hon äta banan rätt bra, och smörgåsrån. Lite brödbitar.. Men att äta fler än 5 skedar av ngt, icket..
 
 
Imorgon ska jag bjuda på fika för ngr av mammorna eftersom jag fyllde år i onsdags. Och på söndag blir det för min familj. Så nu är jag 23 stora år, känns som ingen skillnad.


Kommentarer
Postat av: TiZa

Inte föör mkt banan bara..hård i magen å kan inte göra number two...NOT funny...been there.. :( Men annars: Go Fräsan GOOO!!! *seger-dans* :D

2013-04-13 @ 00:51:00
Postat av: Isabelle

hehe, det är möjligt att det kommer en bild på frippan, men den är egentligen inget speciellt... bara kortare:) puss och kram

2013-04-17 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0