Onsdag

Freja åt sitt sista mål vid 00 igår och vaknade inte förens 8 imorse! Vi gick upp, hon åt, vi pratade ett tag sen satte jag henne i babysittern medans jag gjorde frukost, eftersom trodde att hon aldrig skulle somna om igen efter den där natten, men jag lämnade henne i 5 min och när jag kikar ut i tvrummet igen så har hon somnat... Gick och la henne i vaggan igen. Kl var då ca 9.20 så jag orkade ej gå ock lägga mej igen (hade ju även gjort frukost..). Kollade på ett avsnitt Suits och sminkade samt klädde på mig. Vid 11 vaknade Freja och hon blev påklädd. Vid 11.30 kom Nicole och vid 11.45 skjutsade T oss till tomtebo där vi skulle på ett tupperwareparty som ngr i mammagruppen från fb anordnat. Efter det följde vi med Idah hem och myste med katterna ^^ Vi for sedan och beställde pizza och käkade hemma hos Ante och Nicole. Nicole följde med oss hem där vi har haft bebismys samt kollat på film :) Nu ligger vi alla i våra sängar och Freja har precis somnat. Ska göra henne sällskap i drömmland. God natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vad ska man säga, helt otroligt vad snäll hon är!

2012-09-13 @ 09:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0