Lite om Uppsala kanske?

For ju som sagt till Uppsala förra helgen och jag har fortfarande inte berättat ngt om resan! Dumma mig. Men i det stora hela så bilade jag, T och Freja ner på torsdag kväll och var framme tidigt på fredag morron. Fredagen spenderades med Mia (Min storasyster) och Johan (Hennes pojkvän/sambo). Vi gick på stan och shoppade, kollade in Domkyrkan och kollade även in gränden där Pellesvanslös bodde. Vi fikade och sen på kvällen så for vi hem till dom, käkade pizza, träffade Martina (Min storasyster) som jag inte sett på ca 1 år. Hon har varit i Turkiet enda sedan Maj månad och kom hem nu i September. Sen käkade vi godis och bara myste. Eller det var mer att dom myste med lilla Freja ^^ Vi for till hotellet, sov och sedan på lördagen så gick vi och shoppade loss på Gränby köpcentrum, sen hem och gjorde oss i ordning för att käka ute och sedan var det god natt. På söndagen så kom Mia, Martina, Johan och Ellie (M och M's lillasyster från jönköping som också var och hälsade på) till hotellet och käkade hotellfrukost, muuuums! Efter det så tog jag å T barnvagnen och kollade runt i affärer nere på stan. Köpte lite grejer till mig men mest till Freja. Efter det for vi vidare till Ikea och shoppade och sedan hem till Mia, Johan och Martinas crib och käkade tacos! Sen vart de lite tv tittande sen tbx till hotellet. Jag å T bestämde oss för att fara till sthlm på månaden, sagt och gjort så tog vi bilen till Solna, parkerade där och hälsade på T's släkting sen tunnelbanan till sthlm. Gick där ngr timmar och sedan tbx till Uppsala för att säga hej då till alla. Sen for vi hem igen. Kom hem strax efter 2 på måndagsnatt.
 
Det var väldigt roligt att träffa min fina familj nere i söder. Saknar dom hela tiden.. är så synd att vi bor så långt ifrån varann. Hade iualf väldigt roligt där nere! :) Nu får ni en bildbomb från resan!
 
    
 
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Martinaaaa

Åhhh saknar er :(

Svar: <3 <3 <3
Anna

2012-10-04 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0