Torsdag

Jobbar 15-21 just nu. Är ledig imorgon och jobbar lördag 10-01 och söndag 11-22. Vill vara ledig och kunna fixa i lägenheten! Det som är kvar är att sätta upp hyllor, tavlor och andra prydnader som ska upp på väggarna. Har bara ingen aning hur/vart vi (läs jag) vill ha allt. Sedan ska gardiner upp och prydnader ställas ut. Och sedan ska barnrummet fixas. Jag hoppas verkligen att jag får beviljad grav.penning nu den 20 maj. Det skulle vara guldvärt på alla sätt - främst för min svank. Men en sak är säker ialf - jag är hemma! Älskar den där lägenheten!! Trivdes aldrig riktigt i 4:an.. Men denna, oja! :)

Ska fortsätta jobba nu. Ville bara säga att jag saknar min Luddelicious så så sååå himla mkt!! MÅSTE hälsa på honom imorron. Han bor nämligen hos min tvillingsyster Linn just nu, dock bara ngr 100 m ifrån mig ^^


Kommentarer
Postat av: jasminoooo!!

va sööööööööt han är!!

2012-05-03 @ 19:55:25
URL: http://jaazmoo.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma i Juni

SV: Nej vi har valt att ha det som en överraskning :) Men vi var båda väldigt sugna på att ta reda på det när vi var på ultraljudet, men vi klarade av att stå emot ;) haha!



Vad härligt att du mår bra trots värk :) Jag har haft foglossningar länge, varit sjukskriven i över två månader pga det så min graviditet har väl varit sådär hitills. Mådde även illa från början men aldrig så att jag kräktes, utan kände mig mest bakis och var törstig konstant ;p Tyvärr så blir värken bara värre ju större man blir, så det är tur att sjukskrivning och graviditetspenning finns ifall man är i behov av det. Vad jobbar du med? Jag jobbar inom vården så jag fick det ganska direkt.



Förutom foglossningar så är det bara bra med mig, nu börjar det dra ihop sig och snart är det bara en månad kvar tills pyret är beräknad så det börjar väl kännas bättre och bättre :) bara lite jobbigt att bli så stor och tung, man orkar ju ingenting ;) Sen har jag svårt för att vända mig i sängen, magen tar liksom emot, men annars så.



Kram!

2012-05-04 @ 13:32:47
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0