how cute isn't this!?

Mamma har en jobbarkompis (Josefin) som är en riktig  allt-i-allo-tjej. Hon tar sig an mycket "piller göra" grejer! Tror i alla fall att det var förra veckan mamma kom förbi en snabbis och gav mig ngt som Josefin hade gjort till min lilla tös i magen! Det var en stickad klänning och ett par converse skor i gammel rosa. DET VAR HUR FINT SOM HELST!!! Jag dör lite grann varje gång jag kollar på kläder, så fina. Jag blev hur glad som helst. Kan kappt bärga mig tills jag får klä henne i det, hihi!

Puss /A


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, visst är det jättefint!!

2012-05-28 @ 07:33:40
Postat av: Josefin

Va kul att du gillade det! Måste ju få se bildbevis sen när det ska användas Tack för alla lovord, jag låter ju som en fantastisk person! =)

2012-05-28 @ 15:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0