Bebis kläder

Var och köpte 4 st bodysar från barnenshus i fredags, hihi. Kunde inte hålla mig när jag väl fick veta att jag skulle få en tjej, så självklart blev det rosa och lila! Men även en blå. :) Och i lördags var jag hem till Bygdeå och hjälpte mamma rensa bort ALLA gammla barnkläder, det var en del kan jag lova.. Och hittade faktiskt lite plagg som inte skrek alltför mkt hej 90-tal!




Köpte 2 st i strl 50 och 2 st i strl 52!

Från Bygdeå:


Ett linne och en klänning.


Ett sockpar, ett par vantar och en stickad turkos och väldigt mjuk kofta!


Ett vitt förkläde och en söt mössa.


En tjockare tröja och en blöjtrosa - kunde inte låta bli, den var så grymt söt!


En pyjamas, eller 90-talets sk. one piece med knappar, om ni vill säga så.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

Meeeen, Bellas bäbiskläder ser jag ju med! Gulligt :)))))

2012-03-27 @ 09:37:47
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mmmm, gulligt!

2012-03-27 @ 09:56:38
Postat av: Moa

jag sa ju att det skulle bli en tjej :D:D:D:D:D GRATTIS!!!!!

2012-03-27 @ 10:22:36
URL: http://moafelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0