SPOILER VARNING -> kön!

Vill bara skriva det att den som INTE vill veta vilket kön min bebis har måste sluta läsa bloggen nu! För jag kmr att lägga upp bilder på kläder och annat dyligt som kmr relatera till vilket kön den har!



Varit kass på att updt här dom närmsta dagarna, men har haft fullt upp :) Var ialf och gjorde ett till ultraljud i fredags kl 11. Fick se min lilla bebis igen, så fin! Och vi tog reda på könet nu... Är ni beredda? Jag ska få en.... FLICKA! Så den 19 juli är det beräknat att jag ska få en liten prinsessa! Haha. Jag tycker nästan lite synd om henne, för jag känner på mig att hon kommer att bli som min lilla docka -> klänningar, rosa, blommigt... Men tur jag har T som kan bromsa in mig om det blir FÖR tokigt ^^ Jag är så glad! Hade ju även varit glad om det blev en pojke, såklart! Men har alltid föreställt mig själv med en liten tös som första barn.

Allting blev så mycket lättare nu när jag ska planera och göra barnrummet! Det är 115 dagar kvar och ändå så himla lite tid känns det som, dagarna bara rusar iväg och jag är redan i v 24 (23+3). Kan inte lägenheten få bli klar snart så jag kan börja fixa?


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Men så underbart!!! :))))))

2012-03-26 @ 14:56:16
Postat av: Mamma

Ja, jag säger då det!

2012-03-26 @ 18:28:20
Postat av: Sandra.

ÅÅåh, herregudherregudherregud vad mysigt!!

2012-03-26 @ 20:08:18
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh vad kul Anna! :) Grattiiiiis!

2012-03-26 @ 20:12:16
URL: http://linnwesterlund.tumblr.com
Postat av: Mattsson

Åhhh en flicka :))) och på min födelsedag hehe

2012-03-29 @ 11:30:32
Postat av: Sara- mamma i juni

Vad kul att vi har bf exakt en månad före er! :) våran bebis är beräknad 19 Juni :)

2012-05-02 @ 22:37:29
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0