Mars 13, 2012

Idag är en fin dag, om det bara kunde sluta blåsa. Har kollat på en serie, käkat och vikt sängkläder. Imorgon jobbar jag 07.30-14.30, torsdag 8-21 och fredag 8-15. Usch, gillar inte att jobba heldagar... I alla fulla fall så är dom i full gång med att renovera våran lght en trappa upp. Så just nu bor vi temporärt i en fyra en trappa ner. Och den är sååååå fin! Den här är också nyrenoverad, men dock för dyr för mig. Och dessutom så behöver vi inte större än en 3:a nu känner jag.. Vi vistas bara i sov-, tvrum och kök + toan. Så vi blir här i ca 1 månad.

Nä nu ska jag fortsätta med mitt, vid 15 ska jag iväg på ärenden. Tror jag ska käka tortelinigratäng ikväll, MUMS!


Ludde


Frans och Tila


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra, Anna! :))

2012-03-13 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0