Oddsen?

Igår så snackade jag lite gravidsnack med Idah och Elin och vi pratade om att läcka mjölk. Och jag sa som det var att jag inte har gjort det ännu. Men nu imorse när jag och T låg i sängen och kramades så märker jag två små fläckar på lakandet! Say whaat? Jag börjar undra först om jag har dreglat eller nått, så jag tänker inte mer på det. Sen när jag sitter och skriver föregående inläggg så känner jag att jag har en blöt fläck på mitt nattlinne.. Så då har det börjat. Jag har börjar läcka. Men dock bara när tuttarna kmr lite i "kläm" eller vad jag ska säga. Som tur är så sipprar det inget frivilligt, ännu.. :P Men som sagt, hon är ju beräknad om 11 dgr så de var väl bara en tidsfråga.
 
Btw så drömmer jag bara om bebisar, graviditet, förlossning och andra bebis relaterade saker. Väldigt jobbigt! Jag går runt med en skräckblandad förtjusning för vad som komma skall. Jag ska föda barn, och det kmr göra så jävla ont. Och jag som är spruträdd och har världens lägsta smärtgräns.. Huvva. Men oj vilken upplevelse ändå!
 
Men som sagt, väldigt kluven! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0